To już ostatni dzień bez nas! Już dzisiaj w nocy wracamy, koniec lenistwa 🙂

A zatem miśki do dzieła.. co Was dzisiaj czeka? Bardzo fajny trening! KOMPLEKS MISIA! Choć porządne niedźwiadki nie mają kompleksów!

Zrób porządną rozgrzewkę bez sztangi – około 10 minut! Ćwiczenia ogólnorozwojowe, skłony, wymachy ramion, przygotuj całe ciało, bo misiek wcale nie jest taki delikatny!
Potem poświęć jakieś 5 minut na rozgrzewkę ze sztangą i 5 minut na przygotowanie obciążeń – w czasie przerw tylko zmieniamy obciążenia, zamiast nosić je w kółko

[20-55]
BEAR COMPLEX
7 -7-7-7-7

Czyli 5 serii po 7 kompleksów, a kompleks to pełna seria wszystkich ruchów bez odkładania sztangi na ziemię, czyli touch and go – więc nie rzucamy ciężarem!!! To ważne, dla prawidłowej pracy ze sztangą, nie tylko z powodu podłogi 😛

Jedno powtórzenie BEAR COMPLEX to następujące tuż po sobie kolejno ruchy:

  1. Power Clean
  2. Front Squat (nie thruster!)
  3. Push Press (opuszczasz na plecy)
  4. Back Squat
  5. Push Press zza głowy i od nowa

To jest 1 powtórzenie! Musisz zrobić ich 7. W pięciu seriach, oczywiście z przerwami.

Rób 5 minut przerwy pomiędzy seriami. Powinieneś dokładać ciężar między seriami, ale rozsądnie. Całość powinna zająć około 35-40 minut, jeżeli rzeczywiście utrzymasz 5 minut odpoczynku, a ciężar w granicach pozwalających na duży wysiłek, to będzie wspaniały trening! 🙂

Do zobaczenia pluszaki! 😉