Jak tam mija Ci dzień wolny? Wiemy, już nie możesz się doczekać kolejnego treningu.. Znalezione obrazy dla zapytania mess gym a zatem bez zbędnego gadania przechodzimy do omówienia tego, co Cię jutro czeka na treningu… Fajnie tak wiedzieć co będzie, co? No właśnie dlatego poświęć chwilę i przeczytaj to dokładniej, to ułatwi wszystkim w boxie życie, bo nie będzie trzeba objaśniać po 10 razy tego samego, co tutaj masz pięknie opisane 🙂

Dzisiejszy openWoD zawiera 3 ruchy gimnastyczne, które doskonale znasz… ale czy jesteś pewny, że wykonujesz je poprawnie! Pull-up – podciąganie na drążku, pompka – push-up oraz przysiad – air squat 🙂 Zapewne większość wytrawnych wojowników wykonywała ten trening już wielokrotnie, ale ponowny sprawdzian nie zawadzi! A więc na tapetę wjeżdża CINDY! 🙂

PLAN DNIA:

0-10 Rozgrzewka ogólna – ponownie – duży nacisk na dogrzanie bioder i kolan – wariacje na temat przysiadu, wykroki, w zależności od tego jak się czujesz poświęć 3-4 minuty na nogi i zacznij rozgrzewać górę – przeskoki w podporze, tzw. mountain climber, trochę pompek, wejdź na drążek i uruchom barki

10-20 Zrób 3 próbne rundy CINDY w tempie 2 razy wolniejszym niż normalnie z 30sto-sekundową przerwą. Zastanów się jak podejdziesz do tego treningu.

20-25 Odpocznij, weź łyka wody, załatw swoje wewnętrzne potrzeby 😉

25-45 AMRAP 20 min: CINDY, czyli

  • 5 pull ups
  • 10 push ups
  • 15 air squats

Dobry wynik dla kogoś, kto trenuje już trochę u nas to będzie około 20 rund.. wiem, wiem.. być może Ciebie to przeraża, ale tak to się przedstawia. PRacuj nad sobą, trenuj twardo i będzie dobrze 🙂

50-60 jak już dojdziesz do siebie, złap za wałek, tudzień piłkę lacrosse i rozbij swoje najszersze grzebietu. To one najprawdopodobniej będą Ci o sobie przypominać jeśli tego nie zrobisz! 4 minuty na stronę i po sprawie. Upewnij się, że robisz to dokładnie, a nie od niechcenia.. późniejszy ból to dość mało przyjemna sprawa 😛

Powodzenia, my idziemy na plażę 😉