Czwartek, czwarteczek, czwartunio.. jeden z naszych ulubionych dni! Bo tak! A więc soczysty trening musi wpaść..

5 RFT:, czyli 5 rund na czas – limit na wykonanie zadania – time cap 35minut.. dużo, mało? Zobaczymy!

  • 800m biegu
  • 15 toes-to-bar (palce-drążek)Toes To Bar
  • 15 burpee-box-jump-over
  • time cap 35 minut!

A więc lekko nie będzie, ale specjalnie ciężko też nie! Zaczynamy od:

0-10 porządna rozgrzewka – trochę skakania – broad jumps, wejścia na skrzynię, parę burpee, poświęć kilka chwil na wiszenie na drążku, scap-pull ups, ewentualnie moment na rolkę.. powinieneś być gotowy, bo to nie będzie sprint!

15-50 Metcon – tak jak w opisie powyżej.. poruszaj się zdecydowanym tempem, ale nie przesadź w pierwszych dwóch rundach. Toe-to-bary będą pewnie największą przeszkodą dla wielu z Was, więc zamień je na Knees-to-Elbows albo Hanging-Knee-Raise – znasz te ćwiczenia! Burpee-box-jump-over, czyli przeskok przez skrzynię z padnij-powstań.. tutaj technika nie ma aż tak wielkiego znaczenia, co nie znaczy, że masz się zabić. Rób to metodycznie, bez niepotrzebnego pośpiechu. Łącznie masz do zrobienia 75 powtórzeń, więc nie szalej. Jeśli skończysz przed upływem time cap’a – pomóż innym, podopinguj ich i baw się dobrze!

55-60 Daj sobie kilka minut na ochłonięcie, a potem poświęć nieco więcej niż 5 minut – możesz przecież zostać po treningu – na rozciąganie – weź gumę, zawieś ją na drążku i popracuj nad różnymi ćwiczeniami, które znasz – tak aby dać szansę barkom i plecom dojść do siebie – zobacz co robi Kelly Starrett w takich sytuacjach na filmie poniżej. Jeśli chcesz pominąć gadkę, albo nie rozumisz po angielsku, przewiń pierwszą minutę 😉

Udanej zabawy!