OFERTA

W tym miejscu dowiesz się więcej na temat naszej oferty. Od 3 lat działamy prężnie w Świdnicy i okolicach, a od września 2017 rozpoczynamy dodatkowo nowy typ zajęć – zobacz co Cię interesuje i odezwij się, a doradzimy Ci w czym sprawdzisz się najlepiej!

Tutaj znajdziesz opis rodzajów treningów, które prowadzimy w box74:

  • Trening Personalny – zajrzyj —> tutaj 🙂
  • INTRO OnRamp – zajęcia wprowadzające w świat treningu Cross w formie dwumiesięcznego kursu. Całość to 16 treningów grupowych (2 w tygodniu), plus 1 wejście w tygodniu na open gym (zajęcia bez trenera) lub mobility – wszystko to pozwoli Ci zapoznać się z podstawowymi ruchami i ćwiczeniami wykorzystywanymi w czasie naszych treningów. Treningi intro mają podobną strukturę jak typowy trening (WoD – czyli zajęcia w których będziesz uczestniczyć po intro), czyli składają się z dynamicznej rozgrzewki, części siłowo-technicznej, czyli poznawania nowych umiejętności, części kondycyjnej (metcon) oraz mobility, czyli rozciągania. Całość trwa mniej więcej 60-75 minut, ale przygotuj się nawet na 1.5-2 godziny, bo po treningu przekazujemy bardzo dużo dodatkowych informacji i zazwyczaj trwa żywa dyskusja na przeróżne tematy. W końcu przychodzisz tu poznać Crossa i otworzyć się na nowe rzeczy, więc nie bądź zaskoczony/a tym, że będziemy bombardować Cię wiedzą! Oczywiście podczas treningu nie będziesz non-stop zasuwać, ale dowiesz się wiele różnych rzeczy na temat Crossa oraz odżywiania, regeneracji i tematów pokrewnych. Kurs pozwala nowym osobom na stopniowe poznanie ćwiczeń przy mniejszej intensywności, tak żeby każda nowa osoba, bez względu na obecną formę fizyczną była je w stanie wykonać i określić swój stopień sprawnośc. Każdy powinien odbyć wszystkie 16 treningów, aby móc uczęszczać na normalne zajęcia (WoD). Jeżeli opuścisz 2 lub więcej godzin, szczególnie pod rząd, będzie konieczne nadrobienie zaległości w postaci treningu personalnego.
    Po ukończeniu kursu będziesz mieć szansę dołączyć do grona naszych regularnych klubowiczów – w ofercie mamy różne karnety, które znajdziesz w zakładce cennik. Dołączysz wówczas na zajęcia WoD (opis poniżej) i nadal będziesz w stanie korzystać z mobility i open gym!
    Masz pytania? Zadzwoń lub napisz do nas albo wpadnij porozmawiać w klubie!
  • Cross WoD – Workout of the Day – czyli grupowy trening dnia, na którym po rozgrzewce wykonujemy ciągle zmienne ruchy funkcjonalne, uczymy się nowych ćwiczeń i ruchów na każdym treningu modyfikując układ, tak aby nasze ciało i system nerwowy były stale zmuszane do pracy. Nasz trening to połączenie sportów siłowych , gimnastyki i sportów wytrzymałościowych, dlatego każdy może odnaleźć w nim coś dla siebie. Regularnie pracujemy nad siłą, kondycją, wytrzymałością, mocą, wydolnością, dokładnością, gibkością oraz wieloma innymi cechami motorycznymi, dlatego mamy pewność, że to również trening dla Ciebie! Przyjdź i zmęcz się z nami! Zobaczysz, że w grupie ćwiczy się raźniej 🙂
  • Open Gym – w godzinach kiedy nie są prowadzone zajęcia grupowe, klub oferuje swoim członkom tzw. godziny otwarte, w czasie których można wykonać dowolny trening, lub aktualny WoD. Bardzo dbamy o bezpieczeństwo naszych klubowiczów, dlatego tylko osoby znające technikę większości ćwiczeń mogą korzystać z klubu w godzinach open gym. W przypadku doświadczonych sportowców oraz osób trenujących w innych boxach Crossowych dopuszczamy sporadyczną  możliwość korzystania z open gym przez osoby nie będące członkami klubu – zawsze napisz do nas lub zadzwoń przed planowaną wizytą, bo może okazać się, że korzystanie z boxa jest akurat niemożliwe.
  • Mobility – czyli cała godzina rozciągania, rozbijania „posklejanych” tkanek powięziowych oraz mięśniowych a także aktywnej regeneracji zmęczonych, przeciążonych i pospinanych mięśni. Najprawdopodobniej nie zrobisz tego samodzielnie w domu, a z nami przez całą godzinę poznasz wiele nowych ćwiczeń, które zrewolucjonizują stan Twojego ciała 😉 Oddaj się w nasze ręce, a zobaczysz, że z czasem zakres Twoich stawów wróci do normy a bóle, które możesz odczuwać przed rozpoczęciem treningu z nami, powoli będą zanikać. Wykorzystujemy elementy znane z jogi, pilates, ale najczęściej typowe pozycje mobility – zerknij na www.mobilitywod.com a przekonasz się o co chodzi!
  • Pose Method Running – treningi biegowe dla zainteresowanych – ZAPISY na maila info@box74.pl. 
  • Hardstyle Kettlebells – pierwsza edycja kursu ruszyła 5 września 2017 – chcesz poznać świat odważników kulowych? ZAPISZ SIĘ NA KOLEJNĄ! Nauczysz się podstawowych ruchów, poznasz ciekawe ćwiczenia, które rozwijają sprawność, siłę i wytrzymałość. ZAPISZ SIĘ pod adresem: http://box74.pl/zajecia/kettlebellssept2017. Już niebawem organizujemy kolejny kurs oraz regularne zajęcia dla nowych adeptów siły. Możesz zapisać się w każdym momencie pod adresem: info@box74.pl. Zajęcia prowadzone przez certyfikowanego instruktora SFG1 StrongFirst®.